سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

دودلی

نمیذونم چرا آدما این روزا اصلا یک درصد هم نمی تونن با یقین و قطعیت حرف بزنن، فردی رو که فکر میکردم با تمام وجودم دوستش دارم تازه امروز می فهمم حتی ذره ای بهم اعتماد نداره اینجاست که واقعا به خودم شک میکنم ، شاید واقعا مشکل از من هست که تا حالا نتونستم بهش ثابت کنم بعد از مدت ها دوباره دو دل شدم و سعی کردم تا رابطمو باهاش قطع کنم ولی نمی دونم تاکی همینجوری باید با افراد خداحافظی کنم ...

واقعا امروز از دستش ناراحت شدم و قصد ندارم دیگه باهاش در ارتباط باشم


... 

نظرات 4 + ارسال نظر

از نصیحت کردن خوشم نمیاد ولی هیچوقت سریع تصمیم گیری نکن. همیشه سعی کن برای تصمیم گیری چند روز به اون موضوع خوب فکرکنی. ازش فاصله بگیر و فکرکن چرا این بی اعتمادی وجود داره؟ چی باعث شده بوجود بیاد؟ اصلا چیزی که اسمش و گذاشتی بی اعتمادی واقعا به معنای بی اعتمادیه؟

اره حق با شماست باید بیشتر فکر کنم

سلام

چرا باهاش تموم کنی؟
خب بهش ثابت کن..بجای بی عتماد کردنش با این کار بیشتر بهش اعتماد بده

سلام
یکی از ایراداتم اینه که خیلی زود تصمیم میگیرم
سعی کردم همینکار رو بکنم
ببینم چه اتفاقی میفته

[ بدون نام ] 1392/10/22 ساعت 22:01

یه وقتایی هست که ادم ها تو حال خوبی نیستن و هر حرفی و میزنن با یه بار اتفاق افتادن این تصمیمو نگیر.اول از خودت مطمین شو

گاهی وقتا رو خیلی اتفاقا رو باورشون سخته

R0kSaNa 1392/10/23 ساعت 21:29 http://lovelyghost.blogfa.com

kaSi k bavaret nadare hamOon behtar k az zendegit hazf BeShe :|

خیلی وقتها همینطور فکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد