سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

پارک معلم

الان تو پارک معلمم 

و دارم رادیو گوش میدم کانال خوب و شنیدنی türkü radio

 خیلی به این کانال رادیویی وابسته شدم توصیه میکنم به همه.

امروز و فردا که ماموریتم و تا 5 فروردین ی فرصت تجدید روحیه دارم

در واقع این روزا خوش میگذره و امیدوارم به همه دوستانم هم خوش بگذره

عصر ساعت 1.5 بلیت گرفتم که از شیراز خارج بشم و بسمت سرزمین سبز بیخویه حرکت کنم

جایی که عشق و رویایی منه و همیشه افسوس میخورم که به خاطر شرایط زندگی مجبور به ترک اونجا شدم

میرم تا تعطیلات چند روز عید رو اونجا باشم

امیدوارم به همه دوستان عید خوبی داشته باشن و سال خوبی رو پشت سر گداشته باشن و روزای جدید و خوشی رو شروع کنن در سال نو

عیدتون مبارک


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد