سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

این روزای من و زندگی

در حال طی چندین راه کاملن متفاوتم نمیدونم ادامه ی این راهها دقیقن به کجا ختم میشن

ولی مطمینم که یکیشون منو به مسیری که میخوام هدایت میکنن البته بیشتر منتظر گذشت زمانم

و برا اینکه این زمان انتظار بگذره دارم خودمو مشغول میکنم تقریبن این روزا آسوده خاطرم و سعی

میکنم به شروع ی زندگی خوب و داشتن ی زندگی خوب فکر کنم و خودمو اذیت نکنم و به سرنوشت معتقد باشم

بنظرم آدما بعد از تلاش های زیاد به اون چیزی که میخوان میرسن.

نمیدونم چرا به قطعیت یقین ندارم همیشه میگم شاید که منظورم با احتمال زیاد هست


نظرات 2 + ارسال نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت
من قاسم نظرپور هستم از کرمانشاه و کارشناس ارشد رشته مکانیک هستم من مدرس نرم افزار کتیا هستم وموسس شرکت تک طراحان تا حالا فایل های متعددی به صورت مالتی مدیا ایجاد کردم. من قصد دارم هر چه سریعتر این فایل ها رو بفروش برسونم البته کارهایی هم انجام دادم از قبیل رفتن به فرهنگ و ارشاد برای مجوز ساخت سی دی اما یه پروسه بسیاری طولانی رو داره و اینکه هزینه شم سنگینه با شرکت بهکامان هم تماس گرفتم که اسپانسر مالی من بشه که ازکارهای من یک پک آموزشی به صورت مالتی مدیا بسازیم و بفروشیم اما متاسفانه اون ها هم دست رد به سینه من زدند و گفتن که هزینه این کار بالاست و یه ریسک هستش اگه سرمایه گذاری کنن ممکن فروش قابل توجهی نداشته باشه
اومدم خودم یه شرکت طراحی ثبت کردم و همچنین با مبلغ 700هزار تومن هاست ، دامین ،قالب و بقیه تشکیلات یک سایت رو خریداری کردم و یک سایت رو راه اندازی کردم برای شرکت (و الان هم در حال طی کردن پروسه ثبت سایت در سایت ساماندهی و گرفتن لوگوی سایت ساماندهی و همچنین دریافت نماد اعتماد الکترونیک از سایت توسعه تجارت الکترونیک هستم )
الان خواستم یه پیشنهاد بدم به شما و بگم همکاری کنید که این فایل ها رو بفروشیم
و شما هم یه قسمت سهم داشته باشید از فروش . یه سهم شما دو سهم من
فایل های من کمتر از 9000تومن نیستند و هر فایلی که فروش برسه سه هزار تومن به شما میرسه
یعنی اگه یه دونه از فایل های من هزار مرتبه فروش بره 3000000تومن فقط سهم شما میشه .درضمن من به برنامه نویس phpوهمچنین طراح قالب نیازمندیم چون قالب سایت خیلی به هم ریخته است .اگر طراحی قالب بلدید حتما با ما تماس بگیرید و اگر هم
موافق به همکاری بودید خبرم کنید
یا اینکه نویسنده سایت من بشید و به ازاء هر مطلب و مقاله آموزشی که در سایت قرار میدید دویست تومن از ما دستمزدبگیرید
و یا اینکه فایل های آموزشی سایت ما رو در وبلاگ خودتون تبلیغ کنید و لینک بدید به ازاء هر فروش 30درصد پورسانت بگیرید .اگر دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید حتما با ما تماس بگیرید
اینم شماره های من
09015213050
09189955306
و آدرس وب سایتم
www.taktarahi.ir
و ایمیلم :
Ghasemnazarpour15800@gmail.com

سلام
امیدوارم در هر راهی که قدم گذاشته اید موفق و سلامت و پاینده باشید و خدا هم پشت و پناهتون باشد
-------------------
چه عجب وبتون رو اپ کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد