سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

امروز ، حال من

دنبال ی تکیه گاه معنوی می گردم نمیدونم مقایسه تو اینکار درسته یا نه

هر چی فکر می کنم همه ی آدما تو زندگی دنبال گزینه ی بهتری می گردن

آیا این عدالت خداوندیه یا نه ، من گیر کردم تو این قضیه

شاید بهتر باشه یکم به خودم زمان بدم اما واقعا به این نتیجه رسیدم که فرد تندرویی هستم و فوری دنبال تصمیم بهتری ام

و خیلی سعی میکنم تا حرف های مردم روم تاثیری نداشته باشن و راه خودمو ادامه بدم با این وجود مجبورم به حرف کسایی که صلاح منو میخوان گوش بدم و نظراتشون رو تا حد امکان رد نکنم بعضی وقتا هم روی نظرات این افراد قرعه کشی می کنم تا آرای بیشتری بدست بیارم و همین گزینه رو انتخاب کنم

کاملا میدونم چه اتفاقی می افته ولی با این وجود بعضی وقتا خیلی تلاش می کنم با اینکه میدونم نتیجه ای حاصل نمیشه و شاید این جزو سرشت منه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد