سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

زندگی جدید

خیلی وقتها سعی می کنم جامعه ای که در اون زندگی می کنم رو با جوامع دیگه مقایسه کنم

نمیدونم چرا دایم میخوام ایراد بگیرم و دنبال رفع ایرادات باشم 

دوست دارم از این جامعه جدا بشم و ی زندگی بی دردسر و مختصر در راحتی شروع کنم

نمیدونم چندسال طول میکشه تا بتونم به این هدفم برسم ولی حداقل دو یا سه سال طول میکشه

تا بتونم زندگی جدیدمو بسازم بالاخره تغییر اصول زندگی برام مهمه و این برای یه تازه کار که میخواد رویایی شروع کنه سخته.

استقلال برام خیلی مهمه که دوست دارم به اون دست پیدا کنم و برای همین باید هزینه ی زیادی متحمل بشم که این هزینه رو اگه میتونستم تو طول زمان تقسیم کنم بهتر می شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد