سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

آرامش

دوست دارم به خواب عمیقی فرو روم و همه چیز را فراموش کنم، دوست دارم به دور از همه ی آدمها باشم و به هیچ چیز فکر نکنم اگرچه اینگونه نیستم .

کاش به مادیات و امکانات دنیوی دل نمی بستم و می توانستم از تعلقات دنیوی به دور باشم.

هر چه بیشتر پیش می روم خودم را در میان مشکلات بیشتری می بینم . کاش زمان متوقف می شد و من همیشه در همین حال می ماندم، حال بی حسی، بی عشق، بی امید

از همه چیز خسته شده ام، دوست ندارم به آدم ها دل بدهم چون آنها سبک سنگین می کنند و تو را با مادیات دیگران می سنجند، و چقدر بد است شعور انسانی را با مادیات بسنجیم ، گاهی از دنیایی که در آن زندگی میکنم متنفر میشوم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد