سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

قفس شوق پرواز

می خواهم فرار کنم و بروم 

اینجا برایم زندان است رفتن سخت است ولی ماندن خیلی سخت تر

همیشه تمام تلاشم برای رفتن بوده است اما هرچه بیشتر پیش می روم

راه بیشتری برای فرار از این زندان در پیش دارم حس می کنم در قفس ام 

که آزادی ام هنوز زود است حس بی پروایی دارم و قلبم سخت شده است

دوست دارم پرواز کنم و بروم 

بروم به سمت آسمانها کوهها و دریاها و ...

نیاز دارم تا کسی شوق پرواز در من ایجاد کند



نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه 1393/11/17 ساعت 23:17 http://deleman91.blogsky.com

سلام گل پسر
حالا کجا میخوای بری ؟؟؟

سلام دوست خوبم
ی دنیای جدید

شاپرک 1393/11/20 ساعت 12:14

سلام..

پر پروازتو گم کردی...

سلام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد