سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

روزهای رویایی

ی سری چیزا تو زندگیم خوب و عالی اند و ی سری کمبودهایی هم هست ک دارم تمام توانم رو میزارم تا جبرانشون کنم 

اگه تو این مرحله که در نظر دارم موفق بشم میتونم ب یک فرد ثرتمند تبدیل بشم و به کسایی که نتونستم کمک کنم حالا کمک کنم

کاش همیشه این شوق در درونم باشه که بتونم به مردم کمک کنم

گاهی وقتا بی حس و حال میشم و گاهی هم سرزنده و مغرور

نمی دونم چرا ی حال و وضع ثابت ندارم 

و سرنوشتم مهاجرت هست

اسم 'پرنده مهاجر' رو بخاط  سرنوشتم رو خودم گذاشتم

و اسم ' سالها انتظار ' رو بخاطر اینکه پرنده مهاجر بالاخره لانه سازی کنه و برا خودش ی زندگی خوب و موفق داشته باشه .

دوست دارم ی زندگی شیرین و آرام داشته باشم و مدتها پیش راهی رو شروع کردم که هنوز به پایان نرسیده و منتظر گذشت زمانم تا روزهایی رویاییم از راه برسن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد