سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

پشیمونی

بعضی وقتا واقعن پشیمون میشم  که دارم تو این جامعه مزخرف زندگی میکنم ی روز سیستم بانکی قطعه ی روز اینترنت ی روز .... 

روزی نیست که بی دردسر زندگی کنیم

خدا به دادمون برسه البته اگه ساخته ی رویاهامون نیس

این روزای من و زندگی

در حال طی چندین راه کاملن متفاوتم نمیدونم ادامه ی این راهها دقیقن به کجا ختم میشن

ولی مطمینم که یکیشون منو به مسیری که میخوام هدایت میکنن البته بیشتر منتظر گذشت زمانم

و برا اینکه این زمان انتظار بگذره دارم خودمو مشغول میکنم تقریبن این روزا آسوده خاطرم و سعی

میکنم به شروع ی زندگی خوب و داشتن ی زندگی خوب فکر کنم و خودمو اذیت نکنم و به سرنوشت معتقد باشم

بنظرم آدما بعد از تلاش های زیاد به اون چیزی که میخوان میرسن.

نمیدونم چرا به قطعیت یقین ندارم همیشه میگم شاید که منظورم با احتمال زیاد هست