سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

بعد از ی تلاطم

چند روزی رو تنها بودم چون بهم خوش گذشت فکر میکنم ادامه زندگی به این صورت بی دغدغه و همراه با آرامش هست

شاید تنهایی برای من فاصله ی بین دو تلاطم هست بعد از گذشت ی تلاطم با شکست مواجه شدم و الان می بینم تنهایی خیلی بهتر از اینه که بخوام خودمو تو دردسر بندازم تا از تنهایی در بیام

بیشتر از کار روزگار خندم می گیره چون در عوض از دست دادن ی چیز ناراحت نمیشم

و وقتی شکست می خورم بیشتر خوشحال میشم چون بعدش می بینم ی موفقیت بزرگتر در انتظارم بوده

اعتقادم اینه تمام اون چیزی که به نفعم بودم رو ب موقعش بدست خواهم آورد و از فرصت ها استفاده می کنم تا خودم رو بازسازی کنم و رو به پیشرفت باشم

وقتی خودمو جمع و جور کنم دوباره به همین نقطه باز خواهم گشت ولی سعی میکنم راه بهتری رو برای شروع دیگه انتخاب کنم

و جوری تصمیم بگیرم که دوباره دچار تلاطم نشم