سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

روز دوم کاری

سلام بر دوستای خوبم

ببخشید که مدتها نبودم ولی به یادتون بودم

بالاخره بعد از مدتها تلاش و دوندگی تازه امروز ی میز کوچکی در کنار  ی اتاق کوچک دبیرخانه بهم دادند تا همینجا بتونم بنویسم

خوبیش اینه که حداقل میتونم دوباره وب نویسی و وب گردی رو از نو شروع کنم

و ارتباطات گذشته رو با دوستای خوب قدیمی تجدید کنم

ممنون از دوستان خوبم که منو فراموش نکردند

حال این روزهای من: همون طور که گفتم تو ی اتاق کوچک تو ی سازمان دولتی مشغول به کارم و حداقل تا دو سال دیگه همینجام و از همینجا می نویسم

این روزها تنهایی خیلی آروم و خوشم برا خودم

فعلا دوست ندارم کسی رو به خلوت خودم راه بدم تا آرامشم گرفته نشه

فعلا حرف دیگه ای برا گفتن ندارم

براتون آرزوی خوشحالی و خوشبختی دارم

مراقب خودتون باشین

بای

نظرات 2 + ارسال نظر

به به توصیفتون از تنهایی منو به دوران دبیرستانم برد که برخلاف دوستانم از تنهاییم لذت میبردم و همیشه براشون عحیب بود این حس من!

شاید بعد از خستگی ها و با هم بودن ها و دلشکستن ها بهترین حال خوش فقط با تنهایی های خودته

سحر 1395/12/22 ساعت 00:18 http://khanoomsin.blogfa.com

سلام
اول برای کارتون تبریک میگم و دوم برای دوباره نوشتن.. گاهی تنهایی خوبه، برای تجدید قوا عالیه. وقتی بزار کسی بیاد به خلوتت که روحت پذیرا باشه. ایام به کام

ممنون، پیشاپیش نوروز مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد