سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

در وصف معشوق

در این حال و هوا روی یار دیدن خوش است جام می و ره دیدار دیدن خوش است


مست مستم   دیوانه ی      روی تو هستم خسته ی خستم از روی تو مستم


بیمارم نکن امشب       خارم نکن    امشب بی تو آواره ی    آواره ام     امشب


گر می    بخوری پس     چرا دل       ندهی؟ گر ساقی  شوی که رسوا   نشوی!!


بی تو        امشب              سرد       سرده          دل بی تو         پُر                درده


بیا و خالی ام کن عشق را حالی ام کن  رنگ شبم گیر و  روشنایی را والی ام کن


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه 1393/10/25 ساعت 00:51 http://deleman91.blogsky.com

به به خبر از یار میآید و بزمی شادمانه
در این گلخانه ما نبودیم که آمدیم
سلام گل پسر چطوری ؟

سلام ممنون
لطف داری
کم و بیش هستم ...

سحر 1393/11/07 ساعت 19:00 http://khanoomsin.blogfa.com/

سلام
خوب هستین؟
من آدرس وبم رو براتون گذاشته بودم قبلا.. من همون سحر "سرمایه ماورایی" هستم

سلام
ممنون دوست خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد