سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

روز تولدم

امروز چهاردهم دی سال 92   ، 


روز تولدمه 


دو روز پیش شیراز برف بود امروز هم آثار برف هنوز به جا مونده و برف ها هنوز آب نشدن


صبح گوشیم رو زنگ بود "وقت بیدار شدن ساعت 07:30"


بعد از اینکه بیدار شدم رفتم و آبی سر و صورتم زدم


و میل نداشتم صبحانه بخورم


فردا امتحان اصول ایمنی ماشینهای کشاورزی دارم ولی امروز ماشینهای تسطیح اراضی رو یه کم خوندم


بعدش رفتم تا یه قرارداد بنویسم نوشتم و دادم تا دفتر ثبت کنه و شماره نامه رو داد و گفت فردا قبل از ظهر تماس بگیر


بعدش رفتم اداره آموزش خیابان ساحلی و یه برگ اشتغال به تحصیل گرفتم


بعدش اومدم بانک تجارت شعبه اطلسی و یه فرم گرفتم و نزدیک بود از سرویس جا بمونم ولی رسیدم و اومدم دانشکده


رفتم سلف و غذای دوستم رو هم گرفتم اسمش رضاست بچه ی لار هست


بعدش هم الان اتاقم و دارم می نویسم


چن روز پیش با دوستام رفتیم برف بازی و خلاصه آدم برفی درست کردیم که زیر چند تا عکس هم گرفتیم میذارم


اضافه کنم شیراز روزهای گذشته برف خیلی خوبی زد بعد از چندین سال


این عکس خودمه بعد از برف در شیراز 







این هم عکس دوستمه

عکس ها را فقط حجمشون کم شده صحنه هاش طبیعیه


عرفان و همتی طراحان آدم برفی 



این هم سعادت مرادی

مدیر برنامه و مسئول اتاق 






ایشون هم که از مدیران یکی از شبکه های اجتاعی هستن داوود پناهی

چون با دمپایی اومده بودن تو برف بیچاره همون اول فرار کرد هه هه هه ...








من این وسط بیشتر تماشاگر بودم


راستی یادتون نره : تولدم مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
R0kSaNa 1392/10/14 ساعت 16:45 http://lovelyghost.blogfa.com

salam..:)
tavallodet mobarak =)
na hich vaght too linkam naboOdi :D

Merc, na boodam

R0kSaNa 1392/10/14 ساعت 17:29 http://lovelyghost.blogfa.com

linkiiiii..

مرسی

سلام
به به تولدت مبارک
انشالله همیشه همینطور کنار دوستات خوش باشی...
اونوقت با کت و شلوار رفتی برف بازی؟
ماکه هنوز برف ندیدیم.. دانشجوی شیرازی؟ دوره امتحاناتم که هست ، انشالله موفق باشی.
بازم تولدت مبارک

سلام
مرسی ،ممنونم
نه اول رفتیم برف بازی بعد اومدیم لباس پوشیدیم رفتیم عکس یادگاری گرفتیم
اره شیرازم
مرسی

فاطمه 1392/10/15 ساعت 23:45 http://deleman91.blogsky.com

سلام گل پسر
ببخشید با یک روز تاخیر تولدتون مبارک
خوشبحالتون چه برفی اومده شیراز انشالله قزوین هم برف بیاد ما بریم یه دل سیر برف بازی کنیم و کلی عکس بگیریم
با لباس دومادی رفتی برف بازی

سلام دوست خوبم خوش اومدی
تشکر
انشاا... که قزوین هم برف بیاد و شما هم برین برف بازی راستی عکس آدم برفیت رو هم حتما بزار
نه اول رفتیم برف بازی بعدش از دوباره لباس دراوردیم و عکس یادگاری گرفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد