سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

بیخویه

هرچه زمان می گذرد و از تو دور می شوم , به تو نزدیکتر می شوم .

هر روز دلم بیشتر برایت تنگ می شود ,چند سال است که از تو دورم ؟

ایا این شروع دوری است؟این شروع دلتنگی های من است برای تو؟

ایا هنوزها باید از تو دور باشم؟نگرانت شده ام نمی دانم دل تو هم برایم تنگ می شود؟

بچگی هایم را همیشه با تو بودم ,با تو می گذراندم ,به امید تو زنده بودم و زندگی می کردم,

اما اکنون دیگر تو را ندارم, حال هم زنده ام و باز هم مثل گذشته به امید تو زندگی می کنم .         هر چه زمان می گذرد تورا بیشتر باور می کنم,نبودت را هر لحظه بیشتر حس می کنم,ایا می توانم باز مثل گذشته و بچگی هایم با تو باشم ؟

بی تو خیلی دلم می گیرد,باید هم این طور باشد,چون با تو ازاد بودم ,با تو اباد بودم,با تو زندگی می کردم  .

نمی دانم چرا تو را از من گرفتند,ایا گناهی کرده بودم که مجازاتم را دوری و جدایی از تو نوشتند؟

نمی دانم که چرا باید اینگونه باشد,چرا دوری و چرا جدایی؟

ایا سرنوشت من اینگونه نوشته شده؟ایا ورق های دفتر زندگی ام این گونه باید پر شوند؟

اگر حال مرا بخواهی در بندم و در قفس! قفسی که در آن تنها چیزم  یک لپ تاپ شکسته, چند کتاب کهنه ی دانشگاهی و تنهایی ها و دلتنگی هایم برای توست.





نظرات 8 + ارسال نظر
zarir 1391/01/21 ساعت 23:55 http://saansiz.ir

that's great

آنا 1391/01/25 ساعت 12:19 http://mirarana.blogsky.com/

زمان...

شاید نه حتما!

درد دارد !
وقــتـی می رود ...
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت ...
و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی
که هــرشـب
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد...

یکی از تلخ ترین صحنه های عمرم!
دردی که درمانش شاید مرگ هم نباشد.

سمیرا 1391/01/25 ساعت 22:29 http://seraphic.blogsky.com

پست دلگیری بود....

شما خواننده بودین گفتین دلگیره
من که حقیقت زندگیمه باید چی بگم!

دل کندن اگر حادثه ای آسان بود
فرهاد بجای بیستون دل میکند

اری هیچگاه نمی شود.

سلام آقا صادق
قلمتون عالیه ولی پست غم انگیزی بود و اینکه از امید بنویسید قشنگتره

متشکر

راستی آپم

ممنون که خبر دادین

زندگی پر از این دل کندناست ....
کسایی رو از دست میدیم که حتی فکر کردن بهش هم میتونه محال باشه!
راستی من اجازه دارم لینکتون کنم؟

اره
اشکال نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد