سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

yelaq

شاید همه چیز از تو شروع می شود و مرا در خود فرو می برد

یا شاید از بیخویه

شاید ،از تو یا از تو و یا از هردو

نمی دانم کدام یک زودتر شروع کرده اید 

چون هر دو قبل از من بوده و الان هستید و بعد از من نیز خواهید بود

ولی من نه ،شاید در دامی گرفتار شده ام

دامی که بیخویه مرا در آن فرو می برد و نمی دانم چگونه رها شوم

شاید هم تقصیر شما نباشد و عامل <<پ ا ر س>> باشد

تنهایم گذاشتند و رفتند، شاید شما قهر کردید

و قهر شما هر روز مرا می سوزاند و ...

اه سینه سوز ،رنگ ها ،...

شاید هم فراموشی ندارد .

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
موشته هات برام سنگینن...
موفق باشی رفیق

سلام
...
همچنین.

سلام صادق ...
میتونم بپرسم "بیخویه" یعنی چی؟

این متن یه جور راز هست.
بیخویه،yelaq، پ ا ر س
به اصل زندگی من برمی گردن
یا بهتر بگم:اصل زندگی من رو اینا تشکیل می دن.

سحر 1391/07/28 ساعت 10:05 http://hese-mobham.blogsky.com

مبهم بود

سلام آقا پسر
اگه برات امکان داره یه کم در مورد این متنی که نوشتی توضیح بده
البته به زبان فارسی رایج مملکت

این متن رو برا خودم نوشتم
توضیح نداره
شاید شما در سطح فهمش نباشید ،چون به صورت راز نوشته شده.
ان شاا... متن های بعد رو واضح تر می نویسم

من که تا حالا بیخویه نرفتم

روزی تو هم از همونجا اومدی.

همه چیز با تو شروع شد اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود..حتی همین دلتنگی های من...

لینک شدی صادق عزیز...

مرسی
منم لینکت کردم.

لینکام زیادن اما با چند نفرشون بیشتر رابطه ندارم..امیدوارم رابطه ی ما تداوم داشته باشه...
مرسی از لطفت...

...
خواهش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد