سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر
سالها انتظار

سالها انتظار

دل نوشته های پرنده مهاجر

حس الان

چن روزی هست که اینترنتم قطع شده بود 

تو ای چن روز حالم گرفته شده

زندگی برام مثل جهنم شده بود 

اخه من خیلی زودرنجم

زود اذیت میشم 

حوصله هیچی رو ندارم

دوست ندارم چیزی خلاف میلم باشه

نمی تونم علیه چیزایی که خلاف میلم هست واکنشی نشون ندم

خیلی وقتا هم هیچ کاری از دستم بر نمی اد و بیشتر اذیت میشم

خیلی وقتا هم خیلی خونسردم و بی خیال همه چی میشم.

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام..
سعی کن زودرنج نباشی...
همیشه خونسرد باش....اونایی که تو رو اذیت میکنن..وقتی خونسردیتو ببینن بیشتر از تو ناراحت میشن و حرص میخورن....

سلام...سعی کن یکم صبور باشی...
اینجوری که واسه هرمساله ای زود میرنجی بیشترخودتو اطرافیانت رو اذیت میکنی...
اینجوری خودت راحت تری..
اینترنت که مسئله ی پیش پاافتاده ایه..چرا حالت کرفته شه؟!
آپـــــــــــــــــم....

سلام...سعی کن یکم صبور باشی...
اینجوری که واسه هرمساله ای زود میرنجی بیشترخودتو اطرافیانت رو اذیت میکنی...
اینجوری خودت راحت تری..
اینترنت که مسئله ی پیش پاافتاده ایه..چرا حالت کرفته شه؟!
آپـــــــــــــــــم....

سلام دوست عزیز ممنون که بهم سر زدی.
فقط 1سوال منظورت از طراح وب چی بود؟اخه متوجه نشدم.ممنون میشم بگی

سلام...
خوبین؟!
آپـــــــــــــــمممم

سلام
مرسی

اهان نمیدونم.

سلام آقا صادق
ینی من دیوانه میشم وقتی نت قطع میشه

ولی وقتی یه چیزی خلاف میلم باشه سعی میکنم بیخیال شم اصلا حوصله حرص خوردن ندارم

آپم

مشکل قطع شدن نت نیست
مشکل تمام چیزهایی هست که با قطع شدنش از دست میره
من کارم نت هست و اگه نت قطع باشه باید ... .

نیوشا 1391/02/22 ساعت 14:34 http://skykids2.blogfa.com

سلام آقاصادق ....
من وبمو منتقل کردم..اگه امکانش هست ادرسشو تو لینکادرست کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد